Doorgaan naar hoofdcontent

Valentijnsconcert op het Goois Lyceum

Eindelijk Valentijnsdag. De dag waarop jij je geliefde verwent met bijvoorbeeld een chocoladereep. Onze examenklassen (5 havo en 6 vwo) waren er al veel eerder bij. Zij hadden een Valentijnsconcert voorbereid met allemaal liedjes die te maken hadden met deze dag. Ik (Hidde Braunstahl) en Elizabeth Schmal gingen erheen om verslag te doen en mensen te interviewen.

Het concert zelf 

Het Valentijnsconcert werd gehouden op vrijdag 11 februari. De kaartjes voor het concert kostten maar 1 euro en daarom was het ook best wel druk. Er werden hele mooie liedjes gezongen 3 van deze prachtige zangers hebben we kunnen interviewen.

 

Benjamin Blokhuis 

Hoe vond je het om op het podium te staan? Ik vond het heel leuk om met zijn allen te kunnen optreden al vond ik het in het begin best wel spannend

Wat is je favoriete nummer van vanavond?´Lastige vraag. Uiteindelijk denk ik toch dat ik het liedje clair de lune het leukste vond´

Heb je zelf een valentijn?‘Helaas niet, maar wie weet op valentijnsdag´


Chanel Epskamp

Hoe vond je het om op het podium te staan? ‘In het begin vond ik het wel eng en spannend, maar toen ik eenmaal samen aan het zingen was kreeg ik meer zelfvertrouwen.’

Wat is je favoriete nummer van vanavond? ‘Yellow.’

Heb je een valentijn? ‘Ja.’


Wisse Boekestijn

Hoe vond je het om op het podium te staan? ‘Ik vond het leuk en bijzonder.’

Welk nummer(s) is je favoriet? ‘Yellow en jealous.’

Heb je een valentijn? ‘Nee, nog niet.’





Reacties