Doorgaan naar hoofdcontent

Tussenuurtips

Top 5 met dingen om naartoe te gaan in een tussenuur

door Ties Troost


Tussenuren zijn geweldig. Hopelijk is iedereen het daarmee eens: ik in elk geval wel! Daarom heb ik besloten de beste keuzes met jullie te delen om naartoe te gaan als je een tussenuur hebt, in plaats van een studie-uur. 

Nummer 1. de McDonald’s

Je had het waarschijnlijk al geraden, en het is de McDonald’s. 

Het heeft best goede prijzen, ze zijn laag genoeg, het eten is er snel en het is beter dan “het eten thuis” (quote van elke moeder).

Het is natuurlijk ook heel erg dichtbij de school, dus je bent er snel

8/10 erg goed.



Nummer 2. de Albert Heijn

De Albert Heijn is gewoon een goede supermarkt. Sommige dingen zijn echt heel erg goedkoop en ze hebben frikandelbroodjes. En de dingen die door de Albert Heijn zelf zijn gemaakt zijn nog prima.

8/10 goedkoop.



Nummer 3. Dolomiti (de ijssalon, niet het gebergte) 

Hun ijs is heel lekker en er zijn heel veel keuzes voor smaken, waardoor ik er wel altijd even over doe om te bedenken welke smaak ik neem. Eigenlijk is mijn enige klacht, dat er steeds zo'n lange rij staat (ik weet heus wel dat het komt, omdat het een best populaire ijssalon is) 

9/10 want ik vind De Hoop in Blaricum net iets beter


Nummer 4. de Vomar

Ik weet dat je hier ook gewoon in de pauze naartoe kan, maar deze supermarkt verdient hier een vierde plek, want deze supermarkt is op de een of andere manier nog goedkoper dan de Albert Heijn, maar maakt toch winst. Ik vind dat het daarom de naam “de voordeelmarkt” wel verdient. Hij is ook van alle dingen in deze lijst het dichtst bij de school, dus da’s handig.

8/10 goedkoop, maar niet veel kwaliteit.




Nummer 5. de Jumbo

Ik wil niet partijdig zijn, maar ik vind de Appie net iets beter wat ervoor zorgt dat deze supermarkt onderaan de lijst staat. Ze zijn net als alle andere supermarkten best goedkoop. En ik heb er eigenlijk niet veel meer over te vertellen

7/10, de Albert Heijn heeft meer kwaliteit






Plekken die net niet op de lijst kwamen

  1. Kruidvat 7/10: de snoepzakken zijn daar het enige wat lekker is

  2. De schoolkantine 7/10: gewoon lekker

Nou, dit was het dan. 

Dag en lees nog een paar andere artikelen nu je toch op deze website zit.



Reacties

Unknown zei…
nee niet waar de vomar is top 3 materiaal op zn minst